8/29/2013

Open your eyes - Tom Kaulitz X Ria Sommerfeld


Tom Kaulitz and Ria Sommerfeld - Fan Art *Anime style* (again)

  Well ok, as you know..i drew her (Ria) twice before. and for now...
I dont know why i draw them again xD I just wanted to make. In fact, i have been thinking of this for a while. (About draw them again) But previously, i really dont have free time for them... -.-  and so...I really enjoyed drawing this because *you already know* I love this couple ... 

And... I just wanted to make a sweet morning for them. :3 So yeah.. others still and still hate her. But no longer, i dont mind it .. Anyway, i'm already not going to talk about it. Just, I wanted to draw them one more time...

and . . . hope you like them. ~ ^^ 

7 comment:

MoonPie Sims dedi ki...

Suburni gene herzamanki gibi inaılmazsın şekerim.. Bu gerçekten çok güzel görünüyor.. Ben beğendim sahi sahi hatta kıskandım..... >.<

CuBur dedi ki...

Çok teşekkürler cnm ^^ Beğendiğine çok sevindim..Kıskanmana da öyle tabi ;D hahah (şaka yapıyorum) .. neyse tekrar Teşekkürler ..biliyorsun hepsi senin sayende :*

MoonPie Sims dedi ki...

Ahahah ben ne yapım ki.. Sen çizdin gare... Önemli olan çizim ne dersen de.. Bak ben çizemiyom o kadar iyi o yüzden olmuyor... :(

CuBur dedi ki...

Öyle deme be... Yapa yapa elin alışacak (๑ △ ๑) Öyle pat diye kalemi alır almaz yapmayı beklemiyorsun herhalde... Bak herkes genelde 7 seneye kadar profesyonel oluyor. Daha sen yapalı kaç sene oldu ki... Bu kadar hızlı davranma bence xP

MoonPie Sims dedi ki...

Olsun gende sen benden hızlısın... A... Umarım bende senin kadar hızlı bir şekilde gelişebilirim.. Bu sayede iyi olur.. Senin bu hızlı gelişmendeki püf noktan comic yapmak.. Bende benimkilere başlarsam eğer, o zaman belki daha da hızlı geliştiririm kendimi ne dersin???

CuBur dedi ki...

Evet... ben sana söylüyorum zaten. Yapmalısın bence.. Ama yine de bildiğin gibi herkes birbirine benzemez .. yani ben böyle geliştiririm sen başka türlü....**Ama gözlemlerime bakarsak genelde tanıdığım en hızlı geliştirenlerin hepsi ya comic yada çok hızlı ve çok çizerek geliştirenlerdir. Örnek: Tite Kubo... Adamın bir ilk comic sayfa çizimine bak bir de şimdikine oO Bilmesem aynı kişi demem yani .. Eh..buna göre de bence bu işin püf noktası bir kişiyi her açıdan çizmek. Buda comic sayesinde oluyor tabi.. Bu şekilde geliştirmek bana daha kolay geliyor :P

MoonPie Sims dedi ki...

Tamam o halde bende en kısa zamanda benimkilerin comiğine başlayayım.. Fırsat bulunca tabi *-*

Popular Posts

Search