12/10/2012

GoodBye


Today, i lost someone ...
i thought i could always count on him. I thought he was a different from others. I thought we were friends! I HATE THAT but..I was wrong again and again!!!!
....wasted time..tears..fake happiness...good or bad! I cant write what i feel!

I know.. you never want to know. and you don't care about me!
but just, you need to know that You Broke My Heart !!! and You fucking disappoint me!!! Oh God! Why why?? I dont want to hate you now! You never understand! You never know! Im just so sorry ... Argh ..i dont even know who you are.. just...the only thing i know.. You broke my heart and i'll never forget it .. how do f**k you live with it?! idk.. but.
I'm done! and im going ..I never meant it to happen this way with you..
it's your choice! and so, I hope you're happy now..

BYE!

14 comment:

MoonPie Sims dedi ki...

You're right honey!! I agree with your all said.. This is his choice..

him success in your life.. bye Tonight forever!!! I really hate you.. You're just a child... haha you're just a poor honey,just a poor.. you're coward.. We believed you, but you chose to escape ahahahaha you're sooo funny!!!! Goodbye forever!!! You really are one of the lost, you're gonna remorse..

CuBur dedi ki...

Thank you Banu! ...iyi ki varsın

MoonPie Sims dedi ki...

Rica ederim tatlım,,, bazı insanlar verilen değierlerin 1 gramını hak etmiyırlar ve etmeyeceklerde.. yazık yazık.. Onlara değer verenlere yazık asıl bu aşşağılıkların kim olduklarını göremeyenlere yazık.. eeeeeeehhh ne yapacak beğefendi kaçacak tabiki, aynı sharon tarafının hareketi foyası ortaya çıkınca kaç.. ohh ne ala memleket pis sahtekar yalncı,,.. cehenneme kadar yolu var artık 1 gram daha umursamıyorum.. 2013 yılında hayatımda TOM VE BILL KAULITZ'e yer vermek istemiyorum TONIGHT a da VE başkalarınada .. S*ktir olsun gitsinler.. Nefretlik o.çocukları..


(Küfrettiriyolar bana ya)


Üzülme CuBur takma kafana.. Kendi korkaklığı, kendi kaybetti, ona tek inanan ve güvenen vardı oda gitti.. buda yeni yıldan sonra kapatır komple siler biter gider.. O kadar..

CuBur dedi ki...

Evet bende onun diğerlerinden farklı olduğunu sanıp aldanmışım. Bide ona beni o sahtekarlardan kurtardığın için teşekkür ederim demiştim! Kendisi de aynı sahtekarlığı yaptı. Yazıklar olsun demekten başka çarem yok şu saatten sonra. Dünyada hiç dürüst, adam gibi adam kalmamış anladım artık! Daha fazla uğraşmayacağı mı zaten söylemiştim. Bu sondur! Ne kadar çingenelik köylülük yapıyorsa yapsın. Benim ona son sözüm bu kadardır. İster okusun istek okumasın, iste umursasın ister umursamasın. Onun vicdanına kalmış bir durum. Artık şu saatten sonra yapabileceğim pek bir şey kalmadı. Ben ona basit bir soru sordum o konuyu kibarca kapatmak yerine kaçmayı tercih etti. Aynı babamın hareketi. Allah onunla olan kıza sabır versin nasıl kaldırıyor bu korkağı şaşıp kalıyorum bazen.
Kısacası istenmediğim yerde kalmam. Kendi istediği yerden engelleyip silebilir. Artık çok yoruldum yeminlen! Ne "T" nede "B" görmek istiyorum bir müddet. Onları düşünmekten kendime vakit ayıramaz oldum karşıdan öl geber gibi bir tepki alıyorum. Ben ne verdim bu insanlara sevgimden, ilgimden başka..NE?! Bunu bile istemiyorlarmış anladım.. İnsanlar hiçbir şeyi hak etmiyor! HİÇBİR ŞEYİ!!

MoonPie Sims dedi ki...

Komple aynı fikirdeyim Bu aptallar yüzünden belki haberi bile olmayan çocuklardan nefret ettim durdum onların bence bilmiyorum emin değilim ama 1gram haberleri yok belkide.. Ne hali varsa görsün Tonight bey, kimse ilgilenmeyecek şimdi ne yapacak merak ediyorum.. Tamam kendi kaşındı.. EE insan kendi gibisini bulurmuş, Ria da da var herhalde bişeyki birbirlerini kaldırabiliyorlar.. Aina onunla konuşmamıştı hatırlarsan.. Hepsi anormal bu insanların..

Hak veriyprum hiçbirşeyi hak etmiyorlar saygıyı,sevgiyi,ilgiyi,düşünceyi.. çok yazık.. hak edenide bulmak zor.. !!

CuBur dedi ki...

Kimin ne olduğunu bilemem tanımadan. Ama bir şey biliyorsam eğer bu kişi kız/veya erkek ne olursa olsun..Beni bile bezdirip kendinden soğutmuş sa kimse katlanamaz ona artık.. İstemiyorum diyor işte anlamayacak bir şey yok! Peki tamam al blogunu resimlerini cehenneme götürürsün belki bekle.. Bir gün bir şeyler koyduğunda yada ilgi beklediğinde o istediğin orada olmayacak ..belki o zaman anlayacaksın ama biraz geç olacak! Keşke böyle bitmeseydi. Sadece üzülüyorum..insanlar kavgadan nefret den hoşlanıyor diye. Biz hala kendimizi avutalım kimsenin bizi özlediği sevdiği yok.. Biz hep biz olarak kalacağız bu hayatta. Bir gün içimizden birisi daha önce gidecek o zaman ne olacak bilmiyorum ama o zamana kadar birbirimizin değerini bilelim olur mu?! Bak görüyorsun bu insanları..iyi gününde canım cicim kötü gününde cehenneme kadar yolun var! Herkes mi böyle dedim..evet cevabını aldım!! Arkasından koşup dizlerine kapanıp yalvaracak değilim. Yalnızca istiyorum ki biraz düşünsün. Birazcık.. Ben kime ne yaptım diye!

MoonPie Sims dedi ki...

Umarım o düşünce kısmı onun beyninde bulunuyordur.. Umarım hayatında vicdan azabı diye birşey vardırda anlar o zaman.. Bazen birine hata yarsın ve bedeli çok ağır olur belki şu anda değil ama çoook daha sonra çıkar bu ortaya ve o bunu çekecek elbet!!! Kim olduğu artık umurumda değil herkimse bu yaptığının cvasız kalmammasını ulu tanrıdan dilerim,,, terbiyesizliğin lüzumu yok!!! Tamam git denilen yerde kalmaya niyetim yok.. gzel ve değişik bir 1 sene geçirdik sayesinde sağolsun varolsun.. ama dediğin gibi keşke bu şekilde bitmeseydi.. İster özlesin ister özlemesin artık bilsinki o şahıs onu burada bekleyen YOK!!! CEHENNEM KADAR YOLU VAR!!

CuBur dedi ki...

Çok güzel söylemişsin.. Benimde söyleyeceklerim bu kadar onun için. Ne desem boş şu saatten sonra. Kafasının dikine giden karaktersiz, terbiyesiz şeyin teki. Benden değil ama bir gün öbür dünyada verecek cevabını..Kim bilir benim gibi daha kaç kişiyi üzdü. Keşke insanın alnında yazsaydı ne mal olduğu .. Bizde ona göre davranırdık!

Sadece beni ÇOK üzdü ve eğer istediği gerçekten buysa ona hayatta başarılar. Ben daha fazla kendimi beğendirmeye çalışmam!

MoonPie Sims dedi ki...

En doğrusu tatlım!! Unutalım gitsin, daha fazla acı çekmeden.. Bunu kendi başlattı kendi bitirdi benim diyecek hiçbirşeyim yok...

CuBur dedi ki...

Hayır bunu biz başlattık ..diğerleri gibi.. ve bizde bitiriyoruz! Eğer kaderimse o nerede olursa olsun yine karşılaşırız. Ben bunu bilir bunu söylerim...

MoonPie Sims dedi ki...

Nasıl biz bitiriyoruz,, pardon kafam karıştı???? Bu blogu açan Tonight kapatan Tonight biz nerde bitirdik??

CuBur dedi ki...

Hayır ..yani evet blogu açan kapatan o ama ..O bloguda biz bulduk sonuç olarak. Ve ben istesem bırakmam hala daha ama yoruldum.. Kimse bize gel bu benim blogum beni takip et bana yazı yaz demedi. Bunu biz yaptık. Ve Facebook tan o mesajı yazmaya da bilirdim ama yapmak istedim çünkü cevap veremeyip böyle davranacağını biliyordum. Doğruyu söyleyen mi kaçar yalan söyleyen mi?! Bana hiçbir şey söylemese bile ben onun cevabını biliyordum zaten.. Bu hareketlere de hiç gerek yoktu. Ama şimdi vazgeçtim..iyi ki böyle davrandı! Bu onun ne kadar basit biri olduğunu ve benim ona hak ettiğinden ÇOK Daha Fazla değer verdiğimi gösterdi. Böyle yapmasaydı belki ben hala daha onunla konuşmaya çalışacaktım. Bu yüzden her işte bir hayır vardır diyorum ve siktir ediyorum!

MoonPie Sims dedi ki...

ahahahahahah son cümle harika.. pekala anladım tatlım en iyisi.. Sadece hala daha sharon'a baktığımız gibi bakarız konuşuruzz o kadar!! SADECE O KADAR!! sadece bakmak için bakarım ki bakmıyorum bile :)

CuBur dedi ki...

Evet .. o kadar!

Popular Posts

Search