8/14/2012

Summer with friends (by Lunareth)


OMG-OMG-OMG-OMG!!!!!! OH GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I really don't know what to say!!! She will kill me one day XD
This is her Art and no longer my fav. Art! She wanted to make a drawing for her friends and Enna is there too..Awwww...how sweet !!! She looks soooo perfect! and I love her monokini SO MUCH! and her hair style Ahwwwwwwwwwww i just feel so happy now! and i don't know what to say! I ADORE THIS DRAWING my sweety .... THANK YOU VERY MUCH again!
You're always the Best! ^-^ Thank you thank you thank youuuu ♥ Muwah!!! :*

If you want to visit her DeviantArt page...Click here http://lunareth.deviantart.com :)

8 comment:

MoonPie Sims dedi ki...

YORUM YOK!!!! Bu inanılmaz olmuş.. Luna gerçekten bu sefer harika bir iş yapmış!!!! İnanılmaz olmuş... Ben söyleyecek hiçbişey bulamıyorum.. Dam Luna Oli Azz Orcoo Salamander.. Hepsi inaılmaz olmuş ben söyleyecek birşey bulamıyorum.. Yorum yok inanılmaz güzel birşey bu ya!!!! Enna orada süper görüyor....

CuBur dedi ki...

Bencedeeee :D
Canım benim yaaaa ^^ Ona ne kadar teşekkür etsem az kalır .. Bu sefer gerçekten bir ödülü hak etti bence ;D

MoonPie Sims dedi ki...

Evt evt.. ama ne yapçaz buldunmu bişeyler.. yani hemen ardından ne biliyim ben biraz çabuk olmaz mı???

CuBur dedi ki...

Evet evt haklısın..Hemen ardında yaparsak biraz yağcılık yapıyormuşuz gibi olabilir..Yaza yetiştirmek için milkshake ile birşeyler yapmak istiyordum ama olmayacak gibi.. Zaten biliyorsun, bu aralar resim fln da yapmak istemiyorum -.- Ynai başka bir zaman *poz bulduğumuz zaman fln* yaparsak daha iyi olabilir dimi? X)

MoonPie Sims dedi ki...

eee tabii.. ortada uygun bişey olmadan olmaz..!!! O yüzden bunun için uygun zaman zaten gelir o zaman bişey yaparız XDD Aslandan çıkacaz diğecem ama dahada var aslanın etkisinden çıkmaya bide derler aslan çalışkan olur.. pehh!!! Hiçde değil,, ağustosta hiç resim çizmek boyamak falan istemedik doğrusu,, bakalım eylülde neler olcak XDD

CuBur dedi ki...

Aynen yaa.. Ne çalışkanı anca kendine çalışıyor Aslan XD Durmadan resim çektik beah!!... Neyse, dediğin gibi uygun bir çizim yada poz fln bulursak oradan esinlenerek yaparız bişeyleeer garee :D

MoonPie Sims dedi ki...

evt şekerim en iisi.. bekleyecez bakalım Eylülde bişeyler yapacakmıyız XDDDDDD Hani Başakta çalışkan falan yaa ;P

CuBur dedi ki...

Hee.. görelim bakalım Başak beyi/hanımı bakalım çalışkanmıymış dedikleri kadar.. XD heheh...

Popular Posts

Search